Vastaa Viestiin

GEDCOM naar HTML


mkuypers1
male
Viestit: 3
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

GEDCOM naar HTML

Viesti Kirjoittaja mkuypers1 »

Ik wil graag mijn stamboomgegevens op een eigen website zetten maar vind maar geen programma dat GEDCOM naar HTML overzet.  Of beter: ik vind er wel, maar geen enkel dat aan mijn eisen voldoet: het moet een optie Nederlands hebben en ik wil de gegevens graag embedden in mijn eigen pagina's, dus niet verwijzen naar een externe site.  Kent er iemand een dergelijk programma of heeft iemand een eigen site met de stamboomgegevens daarin verwerkt?
mschledorn
mschledorn
Viestit: 4
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re : GEDCOM naar HTML

Viesti Kirjoittaja mschledorn »

Als je een beetje handig bent met website-beheer, en jouw website PHP en MySQL aankan, kan ik je Webtrees aanraden: www.webtrees.net
Mocht je het willen zien, klik dan op het linkje naar mijn website.

Groet,
Manja
fluffy82
male
Viestit: 274
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re : GEDCOM naar HTML

Viesti Kirjoittaja fluffy82 »

Ik vind http://www.tngsitebuilding.com/ super. Je kan zelf je eigen website genereren met 101 verschillende opties - zelfs een site waarbij de bezoeker zelf een taal kan kiezen. Er zijn verschillende sjablonen, die stuk voor stuk aangepast kunnen worden volgens eigen smaak. Ik ben ooit begonnen met mijn eigen site te bouwen en het php script van TNG daarin te incorporeren, maar dat was wat te hoog gegrepen.
mschledorn
mschledorn
Viestit: 4
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re : GEDCOM naar HTML

Viesti Kirjoittaja mschledorn »

fluffy82 kirjoitti: 13 Marraskuu 2015, 00:58 Ik vind http://www.tngsitebuilding.com/ super. Je kan zelf je eigen website genereren met 101 verschillende opties - zelfs een site waarbij de bezoeker zelf een taal kan kiezen. Er zijn verschillende sjablonen, die stuk voor stuk aangepast kunnen worden volgens eigen smaak.
Dat kan bij Webtrees ook allemaal. Wat wel verschilt: TNG is betaalde software, Webrees is gratis én open source.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Andere programma's”