Vastaa Viestiin

My Heritage - helpdesk


bettidr
bettidr
Viestit: 9
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

My Heritage - helpdesk

Viesti Kirjoittaja bettidr »

Is er iemand onder jullie die ervaring heeft met het programma My Heritage ? Ik ga daar van uit omdat ik vaak dezelfde namen tegenkom op beide programma's. Ik werk er zelf al vele jaren mee, naast Geneanet; zo kom ik aan bevestigingen of aanvullingen van mijn verzamelde data.
Sinds ongeveer een half jaar ondervind ik problemen met de werking. Ik deed beroep op de helpdesk, wat veel eerder verwarde hulppogingen, maar tot hiertoe geen enkel blijvend resultaat opleverde. Ik heb de indruk dat daar wat losse medewerkers er maar wat aanmodderen en/of er een chaos van maken.
Kan iemand mijn mening delen of in een ander perspectief plaatsen? Bij My Heritage bestaat er geen forum (meer).

Betti
deziree
deziree
Viestit: 12

Re: My Heritage - helpdesk

Viesti Kirjoittaja deziree »

Voor mij nooit meer My Heritage. Deze website leeft zijn eigen leefregels niet na. Daarnaast is het inderdaad een enorme puinhoop en zijn ze erg duur met de diensten die ze aanbieden. Wat dat betreft is het hier bij Geneanet veel beter geregeld. Als je hier op het Geneanet met een probleem zit wordt je keurig, vriendelijk en zo duidelijk mogelijk geholpen. Ook dat is bij My Heritage ver te zoeken.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Andere programma's”