Vastaa Viestiin

Opsturen foto's.

ldelpire1
ldelpire1
Sukupuu: Ei-graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Opsturen foto's.

Viesti 02 Helmikuu 2012, 17:27

Dag Laurent,

Zoals ge reeds weet heb ik de mogelijkheid gehad om GeneaNet en Ancestry.com te vergelijken.

ANCESTRY: Supported media file types and sizes. Photos: ;jpg .jpeg .png .gif .tiff .bmp. . Individual photofile size can not exceed 15 MB.
Een map opsturen was geen probleem. Ik stuurde gewoonweg de van GeneaNet binnengehaalde Media map naar ginder. Zippen was niet nodig.

GeneaNet: Een bundel portretten doorsturen (expert gebruiker). Het bestand "beelden" van Geneweb moet zip archief van max 10 MB.

Direkt plakken van de vergelijking lukte niet!

Groeten,

Ludo Delpire.

PS: de verwijzing valt in het bericht inderdaad weg, terwijl het in de preview wel duidelijk vermeld staat!!!
Eventuele lezers die de schermfoto's willen wil ik graag tegemoetkomen.

abcdef1
abcdef1
Sukupuu: Graafinen
??? ::) >:(
Wie kan mij uitleggen hoe ik in een Geneanet stamboom een portretje bij een persoon/ fiche kan plaatsen? Ik zoek er al jaren naar maar kom er maar niet achter!
Met dank

Ad WM teulings

ldelpire1
ldelpire1
Sukupuu: Ei-graafinen
Roep persoonsfiche waaraan je foto wil toevoegen te voorschijn. Rechts boven druk op wijzigen. Scherm Actualiseer:_________ verschijnt. Persoon . Onder de lijn informatie staat als laatste keuze onder Media's Beeld zenden. Kies Beeld zenden. Kies nu Kies bestand. Uw harde schijf opent om je toe te laten het overeenkomend beeldbestand te kiezen. Let op dit bestand moet voldoen aan de regels van GeneaNet (formaat jpg en max. 5 MB). Druk op Ok.
Indien alles in orde dan komt de melding Beeld ontvangen. Kies de naam van de persoon op dit scherm en de persoonsfiche met foto verschijnt.
Verwijderen van dit beeld: zelfde procedure maar kies Beeld verwijderen.

MVG,
Ludo.

abcdef1
abcdef1
Sukupuu: Graafinen
;D
Zeer bedankt! Het werkt! Altijd over het hoofd gezien, die optie op die plek..

mvg
Ad

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”