Vastaa Viestiin

stamboom eigenaar overleden , zoon kent paswoord niet

pippoke
pippoke
Sukupuu: Ei-graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
een beetje speciaal geval, de stamboom eigenaar is overleden en de  zoon (mijn schoonzoon) heeft wel een gedcom gevonden gemaakt met family tree maker versie 9 (gedcom 2.1 versie) maar ik krijg dat niet ingelezen in mijn stamboom, wordt niet herkend. Het stomme is dat die persoon hier ook een account heeft maar dat we het paswoord niet weten en dat de zoon naar het schijnt zelf met een officiele verklaring van de burgerlijke stand van overlijden en verwantschap geen toegang kan krijgen tot de gegevens. Klopt dat want kan dat probleem hier nergens terugvinden

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Een account overdragen gebeurt uiteraard niet zonder enige controle.

Uw schoonzoon kan het beste even rechtstreeks contact met mij opnemen via e-mail. Mijn e-mailadres vindt U door te klikken op mijn naam links van dit bericht.

pippoke
pippoke
Sukupuu: Ei-graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
dank u voor de snelle reactie, Werner Van Hoof  zal u contacteren .

vwinten
female
Beste, ik zou graag de stamboom van mijn familie aanpassen. De persoon die de stamboom opmaakte is in 2005 overleden. Hij nam 10 jaar eerder contact met me op voor informatie over de Wintens. Ik kende hem niet maar hij was het petekind van mijn papa die in 1981 overleed. Ik ben een nakomertje. Er is een grote tak can de familie die ik ken en hij vroeg me die info door te spelen als er iets veranderde. Ik weet niet of iemand dit verder zet. Hij had heel veel werk verricht en mij de stamboom bezorgd. Ik zou die stamboom willen aanvullen. Er is sindsdien heel veel veranderd. Hoe weet ik wie er zich nu over ontfermt of kan ik toegang krijgen? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Viviane Winten

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”