Vastaa Viestiin

excel

rdetavernier
male

excel

Viesti 29 Joulukuu 2019, 16:41

Beste,

ik beschik over een bestand, aangemaakt in excel, die onze volledige stamboom DETAVERNIER omvat, en teruggaand tot 1616.
ik wil die wel ter beschikking stellen, zodat anderen er ook iets aan hebben
is opgebouwd in boomvorm, met telkens een toets om terug te gaan in de tijd, of terug naar heden, en overzichtslijst, zelfs op geboortedatum, en echtgenoten en hun kinderen (indien gekend)

is hier interesse naar ?
zo ja, dan is het wel de bedoeling dat die gegevens opgenomen worden in Geneanet *
ikzelf heb er de tijd niet voor

geef me een seintje : xxxxxxxxxxxxxxxx@telenet.be

woonachtig in Zoersel

[e-mailadres verwijderd ter voorkoming van spam, en andere kwalijke zaken]

wimdeckers
wimdeckers
Moderator

Re: excel

Viesti 29 Joulukuu 2019, 18:03

Het is niet mogelijk om dergelijke bestanden op Geneanet te plaatsen, vanwege mogelijke schadelijke inhoud.

Als U de data met derden wilt delen, dan kunt U deze invoeren in de stamboom binnen Uw account.

Uw e-mailadres werd verwijderd. Wij raden een ieder aan om geen e-mailadressen en andere persoonlijke data openbaar op Geneanet of andere sites te plaatsen. Dat ter voorkoming van spam en andere onvriendelijke of frauduleuze zaken.

rdetavernier
male

Viesti 30 Joulukuu 2019, 08:30

Dank voor de info

paucke8020
paucke8020
Sukupuu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Viesti 31 Joulukuu 2019, 13:38

Als je je gegevens als bestand wil delen zou je het ook kunnen afdrukken als pdf.
pdf bestanden kunnen wel gedeeld worden.

mvg,

Johan

wimdeckers
wimdeckers
Moderator

Viesti 31 Joulukuu 2019, 14:37

Ja, PDF-bestanden kunnen wel gedeeld worden, maar daarin zoeken op naam via de zoekfuncties van Geneanet is dan nog steeds niet mogelijk.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”