Vastaa Viestiin

Verlenging abonnement

hluijsterburg
male
Sukupuu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Verlenging abonnement

Viesti 08 Maaliskuu 2020, 08:00

Ik probeer al enige dagen mijn abonnement op Geneanet (betaling via IDEAL) te verlengen. Ik krijg echter elke keer de melding "Geneanet is momenteel onbereikbaar omwille van technische redenen. Graag even geduld." Ik kan mijn Stamboom wel bijwerken. Heeft deze onbereikbaarheid alleen te maken met betalingen? Wat kan ik thans verder doen?

Gaarne een reactie via e-mail ------------------

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik krijg die melding niet, maar er staat al wel een Premiumperiode gereserveerd in afwachting van betaling.

Na inloggen even klikken op de naam van uw account rechts bovenin uw scherm, en dan kiezen voor 'Premium abonnement'. Dan op het volgende scherm klikken op 'Mijn abonnement betalen'.
Mocht de betaling via iDeal niet werken, dan is daar wederom een storing gaande. Daar valt door Geneanet weinig aan te doen.

U kunt echter de betaling ook gewoon doen middels een normale bankoverschrijving aan :
Geneanet
IBAN: FR7630056000300030034235150
BIC: CCFRFRPP

In de omschrijving dan de naam van uw account vermelden, zodat de administratie weet voor welke account deze bedoeld is. De verwerking duurt tussen de 3 en 10 dagen, maar dat is ruim voldoende om het abonnement vóór de afloop op 4/4/2020 te verwerken.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”