Vastaa Viestiin

betalen voor premium lid, toch de diensten NIET kunnen gebruiken !!!

Rekisteröimätön käyttäjä (natalero)
beste ,

Ik betaal mijn 12.50 euro per kwartaal om premium lid te zijn,
toch merk ik nu dat ik deze diensten niet kan gebruiken ?
hoe komt dit ?
Viimeksi muokannut natalero, 04 Marraskuu 2020, 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Wellicht omdat u de Premium op een andere account af heeft gesloten.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adresgegevens in te voeren in uw profiel ? Dan kan de administratie kijken of er nog andere accounts op uw naam staan.

De gevraagde gegevens zijn ingevuld ,
Het zou kunnen met een ander account, probleem is dat ik niet weet met welk e-mail adres dan .

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
U heeft de Premium afgesloten op uw account nataschale.

Om in te loggen heeft u geen e-mailadres nodig. Ik raad u aan om altijd in te loggen met de naam van de account, en al zeker mochten er meerdere accounts gekoppeld zijn aan het zelfde e-mailadres.

Dat laatste is dan niet zo in uw geval. Uw Premium is gekoppeld aan een e-mailadres van een huisje met engelen. Dan weet u wellicht voldoende.

Oke, dank u wel !
Ik weet inderdaad genoeg, ik had het geprobeerd met dat laatste e-mail adres maar lukte ook niet.

hartelijk dank , voor uw snelle hulp

grtjs natascha

bstam
male
Sukupuu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik betaal voor premium maar kan er geen gebruik van maken, hoe los ik dit op of doen jullie dat.
Betaal al minstens 1 jaar hiervoor.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Achter de naam van uw account links naast uw bericht staat duidelijk een Premiumtekentje.
Uw Premium is dus gewoon actief.

Waarom denkt u dat het niet werkt, en waarom komt u daar dan pas na één jaar mee, en niet eerder ?

bstam
male
Sukupuu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik heb geneanet nauwelijks gebruikt wegens persoonlijke omstandigheden welke ik niet met u wil delen.
Was pas aan het zoeken en kon niet alle gegevens invoeren op de zoeksite omdat ik geen premium abonnement zou hebben.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
U kon dus de Premiumfuncties om persoonlijke redenen langere tijd niet gebruiken, en dan gaat u hier lopen schreeuwen door 'niet' geheel in hoofdletters te schrijven ?

En vervolgens gaat u beweren dat er opties niet zouden werken, hetgeen overigens gisteren door de technici binnen uw account al werd gecontroleerd, en alles werkt naar behoren.
Dus u was of niet ingelogd of niet ingelogd op uw Premiumaccount.

Kunt u een voorbeeld van zo'n zoekactie, liefst met schermafdruk, geven die volgens u niet zou werken ?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”