Vastaa Viestiin

2 takken samenvoegen van de familie Debeer

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
sabbej
sabbej
Viestit: 18
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Beste Wim,

Ben nu Premium en ik vind nu sneller ontbrekende gegevens die via andere gen. gerbruikers voorhanden zijn ;

nu zie ik dat 2 takken in mijn stamboom van de familie Debeer broers zijn ; wat ik wel ergens verwacht had maar hoe kan ik het éénvoudigst de 2 twee kleine takken verbinden zodat ik niet moet herinvoeren en deleten.

De 2 broers in mijn stamboom zijn Seraphinus Debeer en Franciscus Debeer

Dank bij voorbaat voor de tips en beste groeten,

Jean Sabbe
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10960
Aan beide broers zijn ouders toegevoegd. Boven die beide ouderparen staan verder geen voorouders.

Dan is dit het snelste en veiligste : ga naar één van de ouderparen en kies voor 'Partnerschap bewerken'. Dan onderin het invoerscherm kiezen voor 'Link tussen deze personen verwijderen'. Daarmee ontbindt u het gezin, maar verwijderd u niet de personen. Daarna de nu losse ouders verwijderen.

Vervolgens naar het overgebleven ouderpaar gaan, en daar het zojuist losgemaakte kind toevoegen via 'Kind toevoegen'. Probeer dat niet vanuit het kind !
Voer daar alleen de exacte achter- en voornamen en het geslacht van het kind in, en bevestig. Het systeem komt dan met een melding en een lijstje. Uit dat lijstje het te koppelen kind selecteren door er op te klikken, en vervolgens klikken op 'Verbinden',.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vragen over accounts en Premium”