Vastaa Viestiin

GeneaGraves begraafplaats verkeerd gelokaliseerd - Surhuisterveen vs Surhuizum

novangroningen
male
Sukupuu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik heb foto's geüpload van begraafplaats bij de Daorpstsjerke (Dorpskerk) van Surhuisterveen. Het stond goed maar iemand heeft het veranderd in "Kerkelijke Begraafplaats Surhuizum" maar Surhuizum is een andere plaats dan Surhuisterveen.

Graag weer terug veranderen in Doarpstjerke of anders Dorpskerk Surhuisterveen.

Dit is het adres: Gedempte Vaart 8, 9231 AV Surhuisterveen.

Nb.: de begraafplaats staat wel aangegeven in de plaatsen als Surhuisterveen. Niet verwarren met "Begraafplaats Doarpstsjerke Surhuzum" die als plaats Surhuizum heeft. dit is een andere begraafplaats dan die ik hierboven beschreven heb.

novangroningen
male
Omdat er niet gereageerd was heb ik gisteren zelf opnieuw de juiste begraafplaats aangemaakt en op de juiste locatie gezet in Surhuisterveen. Daarna heb ik elke foto 1 voor 1 op de juiste begraafplaats overgezet.

Wat schertst mijn verbazing toen ik gisteravond keek was de locatie op de kaart verplaatst naar de hoofdbegraafplaats van Surhuisterveen aan de Vierhuisterweg. dit klopt niet. Het juiste adres van "Doarpstsjerke Surhuisterveen" is Gedempte Vaart 8, 9231 AV Surhuisterveen

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Graag even een linkje naar de betreffende begraafplaats en de juiste GPS-locatie.

novangroningen
male
Ik hoop dat het zo werkt. Op de kaart van Geneanet waren dit de getallen bij de ingang van het terrein

53.18140134537421
6.16236448287964

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Graag nog even een linkje naar de begraafplaats op Geneanet.

En daarbij vermelden : de correcte benaming van de begraafplaats.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik snap uw probleem niet, want alles achter die link lijkt correct te zijn (?).

novangroningen
male
De locatie op de kaart klopt niet dat is een andere begraafplaats.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet, technische vragen”