Vastaa Viestiin

capaciteit bronnenbestand

alfonsjk
alfonsjk
Graag wil ik mijn stamboom uploaden naar Geneanet. Mijn bronnenbestand is echter 1,85 GB groot (kopieën van akten en foto´s). Is dat misschien teveel voor Geneanet?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Voor een gratis account is dat te groot, maar u kunt uw gedcom in eerste instantie gewoon zonder bijlagen importeren.

Vaak ziet men overigens dat foto- en aktebestanden onnodig te veel te groot zijn. Foto's altijd scannen op de laagst mogelijke resolutie, want dat spaart heel veel ruimte, en hogere resoluties zijn toch niet scherper op het scherm.

alfonsjk
alfonsjk
Dank voor antwoord, kan ik later bronnen toevoegen? Want, voor mij, is een genealogie zonder bronnen alleen maar een lijst met namen. Kan ik bij een Premium abonnement wel zo´n groot bronnenbestand toevoegen (met foto´s op laagste resolutie)?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
U kunt de foto's en akten altijd later toevoegen, handmatig of middels een gedcom via het speciale programmaatje.

Voor gratis accounts geldt een maximale opslagruimte van 250mb, voor premium ruim 2gb.

alfonsjk
alfonsjk
U bedoelt hier het programmaatje Geneanet Upload?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inderdaad !

Daarmee is het mogelijk om foto's en akten die in uw offline-programma staan gekoppeld mee te importeren met een gedcom. Dat programmaatje werkt dus alleen met gedcoms uit offline-programma's.

alfonsjk
alfonsjk
Hartelijk dank voor de info!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet, technische vragen”