Vastaa Viestiin

onderbreking in de stamboom

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
7156ld1947
male
Viestit: 4
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

onderbreking in de stamboom

Viesti Kirjoittaja 7156ld1947 »

ik heb in de zelfde lijn een onderbreking in de stamboom.
hoe kan ik de verbinding weer herstellen.
de verbinding is weg b.v. van vader op zoon.
ik heb al best veel ingevoerd en het zou dus een uitkomst zijn om dit met een handigheid te herstellen.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10864

Re: onderbreking in de stamboom

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

U gaat naar het profiel van de vader en klikt daar op 'Bewerken' in de menubalk. Dan vervolgens kiezen voor 'Kind toevoegen'.
Als het kind al in uw stamboom staat vermeld, dan alleen de achter- en voornamen en het geslacht invoeren, en op 'Bevestigen' klikken. Het systeem komt dan met een melding en een lijstje namen. Uit dat lijstje selecteert u het juiste kind door er op te klikken, en vervolgens klikt u op 'Verbinden'.

Al het knip- en plakwerk binnen uw stamboom kunt u doen via de opties : 'Partnerschap bewerken', 'Partner toevoegen', en 'Kind toevoegen'.
Als u aan een ouderpaar een volgende kind toevoegt, doe dat dan altijd vanuit de ouders, middels 'Kind toevoegen'.

Als u problemen voorlegt op het forum, dan altijd de namen van de betreffende personen vermelden, daar niet elke situatie hetzelfde is. Zo kan er gelijk gericht gekeken worden, hetgeen u en mij tijd bespaart.
Mochten de personen onder de privacy vallen, dan kunt u uw probleem middels een privéberichtje aan mij doorgeven. Daarvoor klikken op mijn naam links van dit bericht, en dan kiezen voor 'Een mail verzenden'.
7156ld1947
male
Viestit: 4
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: onderbreking in de stamboom

Viesti Kirjoittaja 7156ld1947 »

Het is gelukt. Hardstikke bedankt voor u antwoord op mijn vraag.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”