Vastaa Viestiin

Personen verwijderen lukt niet?

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
ilsebostyn
female
Viestit: 114
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Personen verwijderen lukt niet?

Viesti Kirjoittaja ilsebostyn »

Goedenavond,
Zou iemand mij advies kunnen geven inzake het verwijderen van personen uit de stamboom? Sinds deze week lijkt mij dat niet meer te lukken. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Voorheen had ik daar geen probleem mee.
De personen worden wel verwijderd, maar er blijft een leeg kader met vraagtekens staan en de partners/kinderen worden gedupliceerd?
Ik zit met 'dubbels' bij twee lijnen:
- De Vos Anna x De Langhe Pieter Jozef
- Vande Lanoote Francies x Bostyn Maria Mathilda
Alvast hartelijk dank.
Ilse
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10957
Wellicht wat vaker het forum doorlezen, ook als u zelf geen problemen heeft :roll: .

Personen kunt u alleen verwijderen indien zij niet verbonden zijn aan partners of kinderen. Dus eerst loskoppelen via 'Partnerschap bewerken'.
ilsebostyn
female
Viestit: 114
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ach ja juist. Een hersenkronkel wellicht. Ik wist het niet meer en heb niet alle posts onder zoekterm 'personen verwijderen' doorgenomen, slechts een deel.
Hartelijk dank voor uw hulp!
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10957
Ja, soms staan de onderwerpen onder enigszins weinigzeggende titels... en dat maakt zoeken er niet eenvoudiger op ;(.
ilsebostyn
female
Viestit: 114
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Daar heeft u helemaal gelijk in. Maakt het ietwat omslachtig.
Maar fijn dat u helpt! Heel blij mee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”