Vastaa Viestiin

Gegevens van ingevoerd persoon zijn niet consulteerbaar.

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
willybracke
male
Viestit: 17
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik ondervind een probleem wanneer ik de gegevens van SOSA 1622 uit mijn stamboom wil consulteren.
Kennelijk zijn er twee entries met dezelfde naam:
Tweemaal Christophorus De Ruytere.png
Ongeacht welke van de twee ik selecteer krijg ik telkens een leeg scherm. Enkel de naam van de persoon verschijnt (maar zonder SOSA symbooltje), met daarbij een aanduiding dat er automatische overeenkomsten zijn.
Profiel blank met automatische overeenkomsten.png
Wanneer ik deze automatische overeenkomsten opvraag, dan verschijnen wel degelijk de gegevens die ik over deze persoon heb ingebracht:
Automatische overeenkomsten met mijn gegevens.png
Ook wanneer ik het profiel van zijn partner SOSA 1623 opvraag zie ik de gezochte gegevens van haar echtgenoot:
Sosa 1623.png

Hoe kan ik dit herstellen?
Ik vrees dat wanneer ik de eerste entry (zonder SOSA icoontje) verwijder ik dan ook meteen de tweede (SOSA 1622) zal kwijt zijn...
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10960
U had Christophorus blijkbaar eens dubbel ingevoerd, en die zonder verdere data was een persoon geheel los van de rest van uw stamboom.

Nu opgelost door die persoon te verwijderen. Het kon immers nimmer om één en dezelfde persoon gaan, want ze stonden als twee aparte takjes in uw bestand.
willybracke
male
Viestit: 17
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Bedankt.

Toch blijft het merkwaardig dat ik de gegevens van SOSA 1622 niet kon consulteren en dat de selectie van de 'dubbele' persoon er indirect naar verwees.
Ik kan me ook niet herinneren een persoon los van mijn stamboom te hebben ingevoerd. Dit kan toch enkel via 'een familie aanmaken' toch?

Maar goed, het is nu opgelost, dus laten we er verder maar niet teveel energie meer insteken.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10960
Nee hoor, het is niet vreemd dat hij tevoorschijn kwam toen u zocht op die namen. Als u zoekt naar een bepaalde persoon, dan worden immers alle personen met die namen getoond.

Losse personen kunnen ook ontstaan bij loskoppelen van kinderen, of het ontbinden van een gezin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”