Vastaa Viestiin

foutmelding tijdens het zoeken in Geneanet

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mvandervliet
male
Viestit: 11
LS,
Ben aan het zoeken in Geneanet met de naam Van der Vliet in Dirksland.
Bij de gegenens van mevr. Meuverman krijg ik bijgevoegde foutmelding.
Hoe kan ik of u dit oplossen?
m.v.g.
Mike van der Vliet
Liitteet
foutmelding in Geneanet.jpg
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10862
Dat kunt u niet oplossen.
In de stamboom van die gebruiker zit een lus, en die blokkeert verdere inzage door haarzelf en derden. Die lus zal dus door haar opgelost moeten worden.

Kunt u even de naam van de betreffende account doorgeven, want de screenshot is erg onscherp op mijn beeldscherm.
mvandervliet
male
Viestit: 11
Zoals ik al schreef, kwam ik bij mevr. MEUVERMAN toen ik zocht op Van der Vliet in Dirksland.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10862
Zoals ik al vroeg : graag de naam van de account, want die is niet leesbaar op mijn scherm (staat onderin tussen haakjes).
mvandervliet
male
Viestit: 11
Goedenavond Wim,

Ik hoop dat ik nu het juiste antwoord op uw vraag als bijlage opgestuurd heb.

m.v.g.
Mike van der Vliet
Liitteet
stamboom Marianne  Euverman-Forger(meuverman)1.jpg
stamboom Marianne Euverman-Forger(meuverman)2.jpg
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10862
Ja, bedankt. Dit is leesbaar, en ik zal de gebruiker even daarover verder berichten.
mvandervliet
male
Viestit: 11
Dankuwel voor de moeite!

gr
Mike
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10862
Inmiddels al even gekeken, en het blijkt dat er een gedcom vanuit Aldfaer werd geïmporteerd.
Ik heb de gebruiker aangeraden om tijdelijk de door Geneanet automatisch aangemaakte backup (Premiumoptie) terug te zetten, en wacht even haar antwoord af.

Er zit dan wel een verschil van ruim 5.000 personen in, maar dan is het bestand in ieder geval weer toegankelijk.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10862
Momenteel werd er een backup terug gezet, maar of die de personen nog bevat die u zocht, is helaas niet zeker.
mvandervliet
male
Viestit: 11
Heb net even een zoekopdracht gedaan en ik krijg nu weer de gegevens van mevr. Evenmin te zien.
Dank u voor de hulp.

M.v.g.
Mike van der Vliet
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”