Vastaa Viestiin

Profiel afdruk via PDF download

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
paullanduyt2
male
Viestit: 2
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Profiel afdruk via PDF download

Viesti Kirjoittaja paullanduyt2 »

Goedemiddag, wanneer ik een profile via PDF download will exporteren komen de geboorte/sterfte/trouwdatum als een link in groene kleur op de PDF. Dit had ik voorheen niet. Mogelijk om oude instelling terug te krijgen, en hoe? In Geneanet aplicatie of in de PDF instellingen? Alvast bedankt voor de reactive. Mvg,
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10864
Daar is niets aan veranderd, voor zover ik weet.

Bij welke persoon gebeurt dat ?
paullanduyt2
male
Viestit: 2
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Bij eender welk profile uit mijn stamboom.. zou het dan aan de instelling van de PDF zitten mssz?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10864
Ik heb er zelf even naar gekeken, en inderdaad zie ik dat de geboorte, huwelijks- en overlijdensdata in groen verschijnen, terwijl dat eerder zwart was.

Ik heb de vraag voorgelegd aan de technici, want het is nergens in te stellen.
edwardn
edwardn
Viestit: 1559
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: Profiel afdruk via PDF download

Viesti Kirjoittaja edwardn »

Ik heb het ook eens geprobeerd.
In de webversie van Acrobat Reader en ook in de Reader zelf wordt er eigenlijk een soort link van gemaakt. In de webversie komt er een foutmelding als ik er op klik en in Acrobat Reader zelf wordt het bij mij een link naar Word als ik over de datum beweeg, maar het wordt eveneens niet geopend.
En inderdaad Wim, het is nergens in te stellen in Acrobat Reader.
In de voorkeuren van Acrobat Reader staat bij mij trouwens "webkoppelingen van url's maken" uitgevinkt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”