Vastaa Viestiin

dubbele personen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mariavanhex
female
Viestit: 3
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

dubbele personen

Viesti Kirjoittaja mariavanhex »

Beste,
Ik help een mevrouw die niet meer zo vlot is met de pc. Ik zelf ken nog niet veel van stambomen maar heb haar toch al heelwat kunnen helpen. Maar ik maakte een grote fout. Het gaat vooral om Mechtilde Vandebeek 1925 en Mechtilde Vandebeek 1922. 1922 is de juiste. Zij zit er dus 2x in. Ook haar echtgenoot zit er 2x in.
Ik begrijp het niet meer. Als ik op 1 van de beide personen druk kom ik soms op een ander deel van mijn stamboom uit dat lichtelijk verschilt.
Hoe kan ik dit oplossen. Ik wou dat ik mijn vraag duidelijker kon stellen. Er is duidelijk iets mis in haar stamboom, maar hoe krijg ik de fout eruit aub.
Kan u trachten me verder te helpen aub.
Vriendelijke groeten en dank voor de energie en tijd die u in mijn vraag stelt
ingrid
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10863

Re: dubbele personen

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

De jaartallen 1722 en 1725 geven al aan dat het om twee afzonderlijk ingevoerde personen gaat.

In de lijst van alle personen van de stamboom is dat ook duidelijk zichtbaar, en vooral als men kijkt naar de verbonden partners :
mechtilde vandenbeek.jpg

U zult dus op papier moeten vastleggen wat er aan de beide Mechtilde's gekoppeld is, om zo een keuze te kunnen maken van welke tak u gaat verwijderen, of hoe te gaan knippen en koppelen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”