Vastaa Viestiin

een voorouder in eigen stamboom connecteren met diezelfde voorouder in stamboom iemand anders - hoe doe ik dit

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
kristelae
female
Viestit: 2
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Hoe kan ik een voorouder die in mijn stamboom opduikt linken aan diezelfde persoon in iemands anders stamboom?
de persoon is duidelijk dezelfde, gehuwd met dezelfde, ....
Ik heb al mail gestuurd naar eigenaar andere stamboom maar tot nu geen reactie gehad
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10960
U kunt personen in uw stamboom in uw account niet koppelen aan personen in een andere stamboom in een andere account

Dat zou ook op termijn nadelen met zich mee kunnen brengen, als bijvoorbeeld de andere gebruiker zijn stamboom eens zou verwijderen, dan zou daarmee ook zo'n eventuele koppeling verdwijnen, en houdt u een 'gat' over in uw eigen stamboom.

U kunt dat ook niet automatisch overnemen, dus u zult de data, na eigen controle, handmatig kunnen overnemen.
Het waarom hiervan staat al meerdere malen beschreven op het forum.
kristelae
female
Viestit: 2
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
dankjewel voor de informatie, ben nieuw op deze site - had een voorouder via google hier terug gevonden en vond het een toffe site om mijn eigen stamboom op te plaatsen.
sonja1306
sonja1306
Viestit: 1
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Tips voor een beginner?

Viesti Kirjoittaja sonja1306 »

kan ik gegevens van voorouders van een ander persoon overzetten naar mijn stamboom
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10960
Zie boven.

Gelieve nieuwe onderwerpen niet te plakken aan een willekeurig ander onderwerp met een totaal andere inhoud.

Probeer ook eens het zoekveldje rechts boven de lijst met onderwerpen. Vrijwel alle vragen en problemen kwamen al eens langs op het forum.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”