Vastaa Viestiin

account: gebruikersnaam en wachtwoord

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
Rekisteröimätön käyttäjä (ray9361)
avatar

account: gebruikersnaam en wachtwoord

Viesti Kirjoittaja ray9361 »

Goedendag

Aanmelden geeft problemen. Uw instructies om een nieuw account te maken heb ik gevolgd: gebruikersnaam ray9361 en wachtwoord ingetikt. Lukt niet.
Nieuw wachtwoord gevraagd als 'vergeten wachtwoord'. Mail ontvangen met nieuw wachtwoord '[removed]'. Vervolgens gebruikersnaam 'ray9361' en wachtwoord '[removed]' ingevoerd. Resultaat: inloggen lukt niet!

Graag uw oplossing met gebruik van beide laatstgenoemde gebruikersnaam en wachtwoord. Alle andere mogen gewist worden.

Dank bij voorbaat en vriendelijke groeten

Raymond Dillen
Xxxxx@ gmail.com

(E-mailadres en wachtwoorden verwijderd ter voorkoming van spam en andere zeer vervelende zaken)
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10941
Volgens het systeem bent u gisteren ingelogd geweest in uw (lege) account ramonski1.

Wellicht handig om die account te blijven gebruiken, en uw andere lege account ray936 te verwijderen om verdere verwarring te voorkomen.

De account ray9361 heeft u nimmer aangemaakt, en bestaat dus ook niet. Daarom kunt u daar ook niet op inloggen.

Bij inloggen altijd de naam van uw account gebruiken, en niet uw e-mailadres.

Ik stuur u dit bericht ook naar uw beide gmail-adressen, want, omdat u niet was ingelogd bij het plaatsen van dit onderwerp ontvangt u over deze reactie geen automatische e-mail.

Gelieve verder geen persoonlijke data in openbare berichten op het internet te vermelden, dus geen e-mailadressen, en al zeker geen wachtwoorden.
orkney
female
Viestit: 1
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

verandering

Viesti Kirjoittaja orkney »

Beste,
Ik ben Danielle Vuylsteke,
Mijn gebruikernaam : orkney en wachtwoord : xxxx
Het is om te laten weten dat mijn E-mail is veranderd het is nu : [email protected]
vroeger was het : [email protected]
Zou je daar nu willen rekening mee houden want is nu al 2 weken dat ik niets meer ontvang.
Vriendelijke groeten,
Danielle Vuylsteke
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10941
U kunt na inloggen zelf uw e-mailadres aanpassen. Daarvoor klikken op de naam van uw account rechts bovenin het scherm, en vervolgens kiezen voor 'Profiel'.

Ik raad u ten sterkste aan om nimmer persoonlijke gegevens, zoals e-mailadressen, openbaar op internet te vermelden, en al zeker geen wachtwoorden, tenzij het u behaagt om spam te ontvangen, of gehackt te worden... hetgeen ook nog eens geheel onderin het bericht boven uw bericht op werd vermeld !
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”