Vastaa Viestiin

neemt wachtwoord niet aan

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
Rekisteröimätön käyttäjä (lea-verlinden)
avatar

neemt wachtwoord niet aan

Viesti Kirjoittaja lea-verlinden »

neemt wachtwoord niet aan dikwijls geprobeerd
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10966

Re: neemt wachtwoord niet aan

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

Inloggen altijd doen met de naam van uw account. In een accountnaam staan nimmer streepjes, spaties, en/of leestekens.

Als u uw wachtwoord niet meer weet, dan kunt u deze resetten. Daarvoor klikken op 'Aanmelden' rechts bovenin het scherm. Vervolgens de naam van uw account invoeren, dus géén e-mailadres, en klikken op 'Wachtwoord vergeten ?'.
U ontvangt daarna een e-mailbericht met daar in een linkje om uw wachtwoord te resetten.

Als u Geneanet ook bezoekt middels een smartphone of tablet, voer dan zeker géén leestekens in in het wachtwoord. Sommige leestekens hebben in die apparatuur namelijk specifieke functies, en werken niet binnen wachtwoorden van Geneanet.
gijsel
male
Viestit: 2

Re: mijn wachtwoord vergeten

Viesti Kirjoittaja gijsel »

Beste

Ik ben mijn wachtwoord vergeten hoe nu verder
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10966

Re: neemt wachtwoord niet aan

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

Om welke account gaat het, want ik vind er sowieso al 4 gekoppeld aan uw e-mailadres ?

Inloggen (dan) altijd middels de naam van de account, en niet middels een e-mailadres.
gijsel
male
Viestit: 2

Re: neemt wachtwoord niet aan

Viesti Kirjoittaja gijsel »

Beste

Begrijp het niet volgens mij heb ik er maar één onder de naam Kindt en mijn echtgenote onder de naam Gijsel misschien moeten we maar de account verwijderen en een nieuw aan maken ????
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10966

Re: neemt wachtwoord niet aan

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

Ik begrijp uw probleem niet helemaal, want u was ingelogd in de account gijsel toen u uw berichten plaatste op het forum (?).
Daarom vroeg ik u ook om welke account het gast.

En naast de 2 accounts die u noemde, heeft u dus nog 2 andere lege accounts. Die kan ik wel voor u verwijderen, als u dat wilt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet : technische vragen”