Vastaa Viestiin

Gebruik van Geneanet ?


rtim10
rtim10
Viestit: 37
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Gebruik van Geneanet ?

Viesti Kirjoittaja rtim10 »

Al meerdere keren heb ik geprobeerd met Geneanet in contact te komen over het gebruik van hun site. Nu probeer ik het op deze manier.
Is Geneanet helemaal gratis ? Ik dacht het niet en kan ik kosteloos ca. 3.000 personen opnemen, incl. foto's waar mogelijk ?
Ik twijfel nog steeds over het gebruik van deze site, temeer daar Aldfaer positief en als beste staat aangeschreven. Is het ook mogelijk een overzicht op te bouwen zoals dat in My Heritage kan ? Wie kan mij uitvoerig inlichten ? Kan ik ergens een voorbeeld zien van een stamboom uit Geneanet ?

Bij voorbaat mijn dank.

Tim Regout
fluffy82
male
Viestit: 274
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re : Gebruik van Geneanet ?

Viesti Kirjoittaja fluffy82 »

Dag Tim,

als ik het goed voorheb, is je vraag hier reeds beantwoord:

http://nl.geneanet.org/forum/index.php?topic=490696.0

Mvg,
Tom
sylvaino
sylvaino
Viestit: 12
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re : Gebruik van Geneanet ?

Viesti Kirjoittaja sylvaino »

Dag Tim,
Ik ben een frans gebruiker van geneanet maar toch met een stamboom vol van nederlander.
U kan mijn boom bezoeken: http://gw.geneanet.org/sylvaino_w
Er zijn twee manier uw stamboom te bouwen: 1) op internet direct data van uw elders te invoeren  2) door een GedCom file van uw pc genealogie software.
Er is ook twee levels: a) gratis, en er is al veel te doen b) met een "privilege" abonnement die kost 40€ per jaar.
Persoonlijk en ook een meerderheid van mijn vereniging collegas, betalen we graag dit amount omdat er is so veel te krijgen.
Sorry vor mijn nederlandse taal en hup holland hup vanavond!
Sylvain
Sylvain Oerlemans - Animateur des Cercles de Généalogie des LILAS et de ROMAINVILLE (93)
sites internet accessibles sur google sites
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aldfaer”