Vastaa Viestiin

Aldfaer 6.0


raymondfp
male
Viestit: 1
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: Aldfaer 6.0

Viesti Kirjoittaja raymondfp »

Ik wou naar Aldfaer overstappen, maar daar wordt gevraagd een abonnement te nemen voor My Heritage !!!???
Hoe kan dit omzeild worden! Ik wil uitsluitend Geneanet en Aldfaer gebruiken omdat mijn software - maker ermee ophoudt.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10831

Re: Aldfaer 6.0

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

U kunt volgens mij gewoon Aldfaer (blijven) gebruiken zonder enige bemoeienis van MyHeritage.

Bij gebruik van versie 6.0 of hoger overigens dan wel even de automatische vergelijkingen met MyHeritage uitschakelen.

En graag geen e-mailadressen vermelden in openbare berichten op het forum. Dat is ook nergens voor nodig, want zodra er een reactie op Uw vraag komt krijgt U daar automatisch een e-mailbericht over.
ruudruit
ruudruit
Viestit: 30
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: Aldfaer 6.0

Viesti Kirjoittaja ruudruit »

My Heritage uitschakelen is simpel.
Menu > Extra > Instellingen > Online diensten > vink verwijderen
vervolgens:
Versie 6.2 > OK
Versie 7.0 > Opslaan of Opslaan als indien men dit als deel van een specifieke instelling wenst te bewaren.

Uitleg: men kan in Versie 7.0 meerdere "profielen" instellen. Heeft men dat gedaan, dan kan men via de Menu > Extra > Instellingen het toepasselijke profiel kiezen.

Voorbeeld van gebruik:
Instelling met alle gegevens tonen en van alle personen.
of
Instelling van een beperkt aantal gegevens zonder levende personen, b.v. voor publicatie van uw stamboomgegevens op Geneanet
Men hoeft dus niet meer iedere keer de instellingen te veranderen. Eén klik op het instellingen icoon en u kiest het gewenste profiel.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aldfaer”