Vastaa Viestiin

openen veiligheidscopie


chilleke
male
Viestit: 4
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

openen veiligheidscopie

Viesti Kirjoittaja chilleke »

Heer,
Gisteren kreeg ik een dialoogvenster voor een update, sinds dan kan ik geen veiligheidscopie openen.
Alle in te vullen vakken (naam, data ..) zijn zwart.
Wat kan ik doen om dit op te lossen.
Vr grt
Chilleke
ruudruit
ruudruit
Viestit: 30
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: openen veiligheidscopie

Viesti Kirjoittaja ruudruit »

Chilleke
Sluit Aldfaer. In de map C:\Aldfaer, verwijder het bestandje Aldfaer.cfg en herstart Aldfaer

Openen v-kopie. Waarom doe je dat? Normaal is dat niet nodig en zelfs ongewenst, vooral als je dat doet zonder een nieuwe naam te geven. zie:
http://www.deruiter.ch/Aldfaer/Helpdesk/Aldfaer%20Padnaam%20te%20lang.pdf

Ruud de Ruiter
chilleke
male
Viestit: 4
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: openen veiligheidscopie

Viesti Kirjoittaja chilleke »

Heer,
Heb uw advies opgevolgd, het probleem is hierdoor opgelost.
Mijn hartelijke dank voor uw respons
Ik bewaar mijn kopie altijd onder dezelfde datum omdat er anders een hele riedel kopieën zijn. Ik zal in het vervolg iedere keer een andere datum geven aan een nieuwe kopie.

vriendelijke groeten
chilleke
ruudruit
ruudruit
Viestit: 30
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: openen veiligheidscopie

Viesti Kirjoittaja ruudruit »

Chilleke
Doe Menu > Extra > Instellingen > Veiligheidskopie
Kies bij voorkeur als Standaard map voor de veiligheidskopie een Map op een extern medium dus b.v. iets als R:\Genea\Vkopie\
Zet de vink bij afsluiten Automatische veligheidskopie en kies een maximum aantal. (Ik heb 99) Is het aantal vol dant wordt automatidsch de oudste verwijderd om plaats te maken voor de laatste.
Deze v-kopies krijgen automatisch een datumtijd indicatie toegevoegd dus je hoeft je helemaal niet meer bezig te houden met het handmatig toekken van een nummer etc...

En een v-kopie gebruik je alleen in nood mocht er een crash zijn geweest en dan neem je dus die met de laatse datum/tijd indicatie. Ter illustratie, dat is nu bij mij De Ruiter_201801301158.alx dus van 30 januari 2018 om 11h58
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aldfaer”