Vastaa Viestiin

ongewenste familie


bemajebi
male
Viestit: 6
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

ongewenste familie

Viesti Kirjoittaja bemajebi »

Een paar uit mijn familie wensen dat hun gegevens niet openbaar worden op geneanet. Nu kan ik dat met de privacy instellingen veranderen maar dan zie je geen enkel levend persoon meer en mijn overige familieleden vinden het geen bezwaar als hun gegevens openbaar worden. Kan ik in Aldfaer per persoon aangeven dat die niet openbaar wordt?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10830

Re: ongewenste familie

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

U kunt die personen beter gewoon op Geneanet instellen op 'Privé' via hun profiel.
U gaat naar de persoon en kiest voor 'Persoon bewerken'. Geheel onderin het scherm kunt U dan de betreffende persoon op privé instellen.

Om te voorkomen dat de persoon weer zichtbaar wordt na een nieuwe upload van een gedcom, dient U deze ook in de lijst 'Verborgen personen' op te nemen. Dat vindt U onder de privacy-instellingen.

Indien U de persoon al in Aldfaer op privé instelt, dan wordt deze ook niet meegenomen in een gedcom.
Het is dus belangrijk om te bedenken of U de persoon wilt opnemen op Geneanet, maar dan in verborgen vorm.
bemajebi
male
Viestit: 6
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: ongewenste familie

Viesti Kirjoittaja bemajebi »

Ik kan persoon bewerken niet vinden maar ik heb bij het tablad diversen uitsluiten van publicatie aangevinkt. Dat zou moeten volstaan?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Viestit: 10830

Re: ongewenste familie

Viesti Kirjoittaja wimdeckers »

U moet die instelling doen op Geneanet zelf en niet in Aldfaer. Dat heeft zoals eerder gezegd totaal geen nut, zodra U vervolgens een gedcom exporteert en geen rekening wenst te houden met het privacyfilter.
bemajebi
male
Viestit: 6
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: ongewenste familie

Viesti Kirjoittaja bemajebi »

Aha, oké daar heb ik het ook gedaan. Bedankt voor de hulp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aldfaer”