Vastaa Viestiin

Groepsfoto JB van Heijst, Den Haag

lucavandelden
male
Viestit: 10
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Goedenavond genealogen,

ik heb een foto bijgevoegd. Dit is een groepsfoto van mannen, mogelijke hogere mannen die aan de fabriek van JB van Heijst werkte in Den Haag. Deze foto is mogelijk gemaakt tussen 1860-1960. Eén van deze mannen is dan ook JB (Johannes Baptist) van Heijst. Mogelijk staat ook zijn vader hierbij. Deze foto is gemaakt in de eerste fabriek van Van Heijst. Deze was gevestigd aan de Kikkerstraat in Den Haag ( 'S-Gravenhage).
Mijn vraag is dan ook, of u weet wie er allemaal op deze foto staan. Het is van groots belang voor het verder uitzoeken van mijn familie en archiefstukken van mijn familie.
Alvast bedankt!

Luca van Delden

Uit het katholieke zuiden, Tilburg, kwam Johannes Baptist Van Heijst (1845-1924) met zijn vader naar ’s-Gravenhage om in augustus 1870 in de Kikkerstraat samen een eerste smederij te openen. Daar werden kachels gemaakt, geisers en aanverwante smederij producten. Kortom allerlei zaken, waarmee een smid het leven van de mens in huis gemakkelijker en aangenaam kon maken.
Uit het katholieke zuiden, Tilburg, kwam Johannes Baptist Van Heijst (1845-1924) met zijn vader naar ’s-Gravenhage om in augustus 1870 in de Kikkerstraat samen een eerste smederij te openen. Daar werden kachels gemaakt, geisers en aanverwante smederij producten. Kortom allerlei zaken, waarmee een smid het leven van de mens in huis gemakkelijker en aangenaam kon maken.
pjbwilde
male
Viestit: 33
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.
kijk hier eens:

http://haagsebedrijventoen.nl/bedrijven/d8044c9d-02ce-ec06-aa8f-9a40998d00d1

diezelfde foto staat ook op die site, met aanduiding van enkele personen.
lucavandelden
male
Viestit: 10
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ja, ik ken die site.
De verhalen voer Veha zijn tenslotte door mijn familie geschreven.

Het bedrijf was van mijn voorouders,
maar we komen nog al niet uit van wie al die personen zijn.
pjbwilde
male
Viestit: 33
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.
heel vreemd toen ik hier keek stonden er wel namen bij de personen, rechter muisklik of zo, weet ik niet meer.
Nu niet meer!!!
Iemand heeft iets veranderd
lucavandelden
male
Viestit: 10
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik kan me inderdaad ook herrineren dat er een paar namen bij stonden.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Genealogische aspecten van oude foto's, prentbriefkaarten en affiches en van bidprentjes, rouwbrieven en grafzerken, gedenkplaten”