Vastaa Viestiin

Oude trouwfoto Amsterdam

deziree
deziree
Viestit: 12

Oude trouwfoto Amsterdam

Viesti Kirjoittaja deziree »

Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje over een foto. Het gaat hier om een trouwfoto die ergens uit de jaren 50 komt. De foto is gemaakt in Amsterdam.
Ik weet er verder niets over als alleen dat iemand op facebook een oproep over deze foto doet met de volgende tekst > Iemand enig idee wie deze mensen zijn ? foto is gevonden tussen oude spullen op Koninginnedag verleden jaar (2019) delen zou fijn zijn. De foto is gemaakt bij firma Steensma op de westermarkt te Amsterdam. Hopelijk zijn er mensen die dit echtpaar herkend. (verwijderd, GP). Ik hoop dat dit kan worden opgelost. Ik hoop trouwens dat ik het ook op het goede topic heb geplaatst.
Met vriendelijke groet van Désirée.
91616101_1538683832946722_6638604711748435968_n.jpg
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Viestit: 2598
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: Oude trouwfoto Amsterdam

Viesti Kirjoittaja greetjepittery »

Een typische oproep /vraag voor op Facebook,
waar mensen het veel minder nauw nemen met privacy van zichzelf en recentere generaties.
Dat trouwkoppel behoort tot de generatie van heel veel 'Geneanetters' hun ouders en...
niet iedereen is 'amused' om zonder medeweten / toelating publiek foto's van zijn/haar ouders
te zien verschijnen - laat staan details over de 'afloop' van hun huwelijk (wat verwijderd werd)...
Toch bedankt, Désirée voor de melding en we laten die foto nog heel even staan, maar...
beduidend meer kans op een reactie op F.B. mvg, Greta
deziree
deziree
Viestit: 12

Re: Oude trouwfoto Amsterdam

Viesti Kirjoittaja deziree »

Goedemorgen Greetje.
Ik geef je gelijk hoor ,en heb er begrip voor.
Dank je wel dat de foto nog even mag blijven staan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Genealogische aspecten van oude foto's, prentbriefkaarten en affiches en van bidprentjes, rouwbrieven en grafzerken, gedenkplaten”