Vastaa Viestiin

Zelfde namen met én zonder Sosa

emal123
emal123
Sukupuu: Ei-graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik had graag geweten hoe ik 5 generaties (of Voorouders tot de 5de generatie) kan overbrengen van mijn lijst(en) Zonder SOSA naar een lijst MET SOSA, waar die voorouders dus (nog) NIET vermeld staan. Wie kan helpen? Het betreft 'Voorouders van Marie Agnès LIEGEOIS '
mijn Sosa 4409. Wie kan helpen? Bedankt en groeten. (emal123)

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik begrijp uw vraag niet. dus graag een duidelijker vraagstelling, liest met voorbeeld.

emal123
emal123
Sukupuu: Ei-graafinen
Tarkastele heidän sukupuutaan.
Ik kreeg van Geneanet een bericht "Wij hebben voor u voorouders...".

1) Als ik die persoon open dan ziek ik dat die persoon (dus mét Sosa) inderdaad geen voorouders heeft, zeker geen vijf generaties.
2) Als ik nu diezelfde persoon (zonder Sosa) op een andere plaats dus open dan staan daar al wel vijf generaties voorouders op.

Ik zou nu graag bij die laatste (zonder Sosa) wél de Sosas bij vermelden.

Is dat klaar(der)? Is dat mogelijk en op welke manier? Of moet ik die vijf generaties voorouders terug een voor een inbrengen op mijn 'lijst' mét Sosa?
Bedankt alvast.
Als u in mijn stamboom kijkt, het gaat over Marie Agnès LIEGEOIS (1701-1767) Sosa 4409.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Als u personen vindt die tot uw voorouders behoren, dan kunt u die, uiteraard pas na eigen controle in de archieven, handmatig overnemen in uw eigen stamboom.

Of die personen elders wel of geen sossa-nummer hebben maakt verder niets uit. Zodra u ze in uw eigen lijn met sosa-nummers toevoegt, verschijnen de correcte sosa-nummers vanzelf.

Uw vraag was nog steeds wat wazig, maar ik denk dat ik u nu wel een correct antwoord heb gegeven.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Geneanet, technische vragen”