Vastaa Viestiin

familiefoto's


ansmeijlink
female
Viestit: 12
Sisääntulotila: Teksti
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

familiefoto's

Viesti Kirjoittaja ansmeijlink »

Middag


Op geneanet zie ik mijn familie staan, inclusief een foto van mijn grootmoeder, en oom en tante.

Degene die het erop heeft gezet is geen familie, ook niet aangetrouwd, hij of zij staat onder een nickname, geschiedenisnerd, en weigert te vermelden van wie hij de foto's heeft gekregen.

Kan dat,?

groet

ans meijlink
anaesthetist
male
Viestit: 330
Sisääntulotila: Graafinen
Selailu: Teksti
Tarkastele heidän sukupuutaan.

Re: familiefoto's

Viesti Kirjoittaja anaesthetist »

sectie 12 van de algemene voorwaarden (niet gevonden in het Nederlands bij Geneanet...): "The user undertakes to ensure that this data is not likely to undermine the legitimate interests of third parties, whoever they may be. In particular, the user undertakes to respect the image rights of a third-party, the right to privacy and intellectual property rights. The user undertakes to neither defame nor insult. In more general terms, the user undertakes to not contravene legal provision or regulations in force.
[...]
In the event that Geneanet decides that a user’s account contains phrases, words, opinion or data in contravention to legal provision or regulations in force, Geneanet reserves the right to delete said phrases, words, opinion or data without warning. In this event the user has no right of recourse.
"

als u dus kunt aantonen dat de geplaatste informatie inbreuk maakt op het portretrecht of het recht op privacy, of in enigerlei wijze diffamerend is, kunt u een bezwaar aantekenen. In ieder ander geval staat het de betreffende gebruiker vrij deze informatie in de stamboom op te nemen.

mvg
Peter
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Nederland”